Jdi na obsah Jdi na menu
 


Co nabízíme

8. 9. 2011

 

 
- přirozené a známé prostředí dětí, žijících v obci
- spolupráci s MŠ
- klidnou a otevřenou atmosféru školy
- kladný vztah žáků k učitelům a ke škole
- kladný vztah žáků mezi sebou
- malý počet žáků, který umožňuje diferencovaný a individuální přístup učitele ke každému z nich
- rozvoj samostatnosti žáků ( oddělení ve třídách)
- rozvoj spolupráce a spoluúčasti ( práce ve skupinách )
- respektování potřeb jednotlivce
- práci s žáky s individuálními potřebami
- pohyblivou délku vyučovacích hodin
- častý pobyt venku o přestávkách, úzké sepětí s prostředím vesnice
- práci s žáky i mimo vyučování v systému zájmových útvarů a nepovinného předmětu Pohybové hry
- pořádání akcí pro veřejnost
- úzkou spolupráci s rodiči, okamžité řešení problémů, dostatečnou informovanost rodičů